Europska Unija bo prva dosegla neto nič emisij ogljika do leta 2050. To je pred kratim predlagala Evropska komisija  v svojem pomembnem sporočilu o evropskem zelenem dogovoru. Čeprav še vedno ni dovolj podrobnosti, je na voljo dovolj možnosti, da bi kolesarjenje postavili višje na politični program, tako na evropski kot nacionalni ravni. Sporočilo EU obravnava glavne prizadete gospodarske sektorje in predloge o tem, kako bo EU „vključevala trajnost v vse

S kolesom grem lahko v trgovino ali  okoli sveta. Lahko grem sam ali v dvoje, če pa so trije ali več, ni nikoli odveč. Svet s kolesa ni isti svet kot ga vidimo iz avta ali peš. Tudi odgovornost, ki jo imamo do sebe in drugih, je na kolesu posebne vrste. Si, preprosto, nekdo drug in nekako »prisiljen« utišati svoj nemirni um. Posebej v skupini. Če smo že samo trije

Arhitekti radi rečejo, mi gradimo hiše, hiše gradijo nas. Seveda je to v precejšnji meri res, v dobrem ali slabem. Kako nas gradijo sodobni stekleno betonski kubusi si je lahko predstavljati. Kot samo še dodaten prispevek k vsesplošni eroziji vrednot in človeštva sploh. Ali ni to zadosten razlog za srečanje z ljubljanskim Plečnikom s perspektive kolesarja, ki »zmore« veliko več kot pešec, predvsem pa drugače. Gre pravzaprav za filmsko percepcijo

Na pragu glavnega mesta Ljubljane, se razprostira Ljubljansko barje, na okoli 160 kvadratnih km površine. Ljubljansko barje je preplet obširnega zelenega prostora, v katerem biva paleta različnih rastlinskih in živalskih vrst.  Ponuja nešteto čudovitih prizorov, zato je vredno ogleda. Pokazali vam bomo najlepše lokacije Ljubljanskega barja. Pridite na voden kolesarski izlet; Kolesarjenje po Ljubljanskem barju.